La plaça Major de Benigànim s’ompli aquest cap de setmana amb la 17a Mostra d’Artesans, Artesanes i Oficis

  • Amb tot d'activitats dissabte i diumenge

VilaWeb
02.11.2018 - 16:48
Actualització: 02.11.2018 - 17:48

Benigànim inaugura aquest dissabte la 17a Mostra d’Artesans, Artesanes i Oficis, amb parades, tallers i tot d’activitats i representacions d’oficis a la plaça Major i als carrers adjacents.

La programació comença a les 17.00 amb una visita guiada a l’exposició ‘Fibres. La natura teixida‘, instal·lada a la Casa Ribelles, una cercavila i l’exhibició de vol d’aus rapinyaires. Fins a les 21.00 seran oberts un taller, un parc inflable i es faran espectacles amb malabars i acrobàcies.

Diumenge, la mostra s’obrirà a les 10.30, i fins les 20.30 hi haurà cercaviles, tallers, demostracions de boixets, exhibicions d’aus rapinyaires, i espectacles de carrer.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem