La taula redona d’aquest dijous del projecte Pas de Dona de l’IEVA recordarà la figura de Carmen Alborch

  • Dedicada a l'associacionisme, es farà justament a Castelló de Rugat, la seua localitat natal

VilaWeb
Taula redona del projecte Pas de Dona dedicat als esports
24.10.2018 - 19:58
Actualització: 24.10.2018 - 21:58

Dijous continuen les taules redones organitzades per l’Institut d’Estudis de la Vall d’Albaida dins el projecte ‘Pas de Dona: les dones de la Vall d’Albaida ahir, hui i despús-demà’, amb la finalitat de reivindicar el paper destacat de la dona a la comarca.

L’acte servirà per homenatjar Carmen Alborch, morta aquest mateix dimecres, nascuda a Castelló de Rugat on es farà la taula redona, i una figura destacada en el feminisme polític del país. Serà a les 19.30, a la Casa de Cultura.

La primera de les taules redones, dedicada al món de l’esport, va celebrar-se el 4 d’octubre a Ontinyent. La d’aquesta setmana està dedicada a l’associacionisme, i hi intervindran Dora Tortosa, primera presidenta de l’associació d’Ames de Casa TIRYUS d’Ontinyent; Maribel Collado, fundadora d’AFAO; Lolín Pastor, presidenta del Col·lectiu Malva; i Pili Chàfer, membre del Col·lectiu de Dones Progressistes
 de Castelló de Rugat. La moderarà Dèlia Celada, cofundadora de Merudes Ontinyent.

 

Recomanem