La visió de Messa de ‘Les flors del mal’ de Baudelaire

  • Publiquen una col·lecció de serigrafies de Messa que il·lustren 6 poemes del llibre del poeta francés

VilaWeb
27.11.2016 - 23:44
Actualització: 28.11.2016 - 00:44

les flors del mal messaMessa. Palpitacions i art gandul’ és la gran exposició que el Museu Valencià de la Il·lustració dedica fins el 5 de febrer vinent a Francesc Sempere Fernàndez de Mesa ‘Messa’.
Amb motiu d’aquesta exposició, s’ha editat una col·lecció de serigrafies a partir de ‘Les flors del mal’ del poeta francés Charles Baudelaire, de la qual de n’ha fet una tirada de 75 exemplars (més 10 proves d’artista), de 39×32 cm en paper Canson de GuarroCasas. Anacleto Ferrer i Eduard Verger s’han encarregat de la selecció i traducció dels 6 poemes originals, que es reprodueixen en versió bilingüe francés-català.

Artur Heras, comissari de l’exposició, és també qui s’ha encarregat de la direcció artística del treball, amb disseny gràfic de Pablo Mestre imprés a Imprimint la Vall d’Agullent.

les flors del mal messa

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem