L’albaidí Ximo Soler, guardonat amb un premi estatal de dret en l’especialitat de propietat intel·lectual

  • L'advocat rebrà el reconeixement, atorgat per l'empresa editora El Suplemento, en l'acte que se celebrarà el 14 d'abril vinent a Madrid

VilaWeb
12.03.2021 - 18:12
Actualització: 12.03.2021 - 19:12

L’advocat albaidí Ximo Soler Catalunya ha estat guardonat amb un dels Premios de Ley Siglo XXI, que concedeix l’empresa editora espanyola El Suplemento, en la categoria de Propietat Intel·lectual i Industrial.

Aquests premis d’àmbit estatal del sector del dret es convoquen des de 2016 en reconeixement a la trajectòria i professionalitat de despatxos d’advocats. L’acte de lliurament es farà el 14 d’abril vinent a Madrid.

Ximo Soler és actualment soci-director de Whose Intellectual Property Agency, empresa creada l’any 2013 i dedicada a la propietat intel·lectual i industrial tant en el vessant analògic com digital. També és lletrat-assessor jurídic de l’Ajuntament d’Albaida i d’altres entitats locals, a més d’advocat de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem