L’art com a espai no excloent en les 2es Jornades Inclusives de la Mancomunitat

  • Organitzades per les àrees d’Igualtat i de Joventut, se celebren aquest dissabte amb experiències d'art inclusiu

VilaWeb
30.09.2020 - 15:51
Actualització: 30.09.2020 - 17:51

Les àrees d’Igualtat i de Joventut de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida han organitzat les 2es Jornades Inclusives, dedicades en aquesta ocasió a les arts com a àmbit no excloent, i que se celebraran dissabte 3 d’octubre al Casal Jove d’Atzeneta d’Albaida, de 9.00 a 19.00.

Si l’any passat la jornada van tractar l’àmbit de l’oci i el turisme, enguany se centrarà en pràctiques i experiències d’art inclusiu, amb la representació de l’obra No a l’estigma, en què el grup de teatre d’ADIEM d’Ontinyent interrelaciona amb el públic. També hi actuaran Iris Schiller i Jaume Girbau, de la companyia de dansa inclusiva Liant la Troca.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem