Les danses de la Vall celebren a Quatretonda quaranta aplecs

  • La festa de les danses de la Vall d'Albaida torna dissabte al lloc on va nàixer

VilaWeb
27.09.2017 - 19:52
Actualització: 27.09.2017 - 21:52

Primer Aplec de Danses de la Vall d’Albaida. Foto: Maria Soler

L’Aplec de Danses de la Vall d’Albaida arriba a la quarantena edició amb una cita a la mateixa localitat on es va celebrar per primera vegada: Quatretonda.

Serà aquest dissabte vinent, dia 29, amb la participació de 18 grups de la comarca, a més de la Nova Muixeranga d’Algemesí, que precedirà el grup de danses local en la dansada que discorrerà pels carrers de Quatretonda a partir de les 18.00 des de l’antiga Casa de la Vila, a la plaça dels Sants Joans, fins a l’ermita de Sant Josep. Abans, a les 17.30, hi haurà un passacarrer commemoratiu des de l’ermita fins a la plaça dels Sants Joans.

La festa de les danses continuarà amb un sopar de germanor al poliesportiu municipal, a les 22.00, on hi actuarà Urbàlia Rurana amb l’espectacle ‘Sarau a la plaça’. A més, la sala d’exposicions de les Escoles Velles acull la mostra ‘40 anys de festa de la dansà’.

Els grups que ballaran enguany en l’aplec són, per ordre de desfilada, Llutxent, Bellús, l’Olleria, Atzeneta d’Albaida, Bèlgida, Castelló de Rugat, Ontinyent, Bocairent, Alfarrasí, el Palomar, Aielo de Malferit, Benigànim, Albaida, Fontanars dels Alforins, Agullent, Montaverner, la Pobla del Duc i Quatretonda.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem