L’Olleria enjardinarà l’àrea de la Font Vella amb fons del Pla d’Inversions de Diputació

VilaWeb
14.12.2015 - 19:02
Actualització: 14.12.2015 - 20:02

L’Ajuntament de l’Olleria destinarà una part del Pla d’Inversions Financerament Sostenibles de Diputació a convertir l’àrea de la Font Vella en una zona verda amb obres d’enjardinament al voltant de la pròpia font i de l’antic llavador, dins la riba del barranc de Caputxins, al final dels carrers de Miraflores i de Sant Ferran, i a la riba que els connecta amb la font. Aquesta obra, pressupostada en 158.000 euros, servirà també per a crear un breu recorregut paisatgístic que mantindrà el traçat històric en l’antiga murada exterior de la vila.

El projecte l’han donat a conéixer aquest dilluns el batle de l’Olleria, Julià Engo, i el primer tinent-batle, Héctor Such, els quals han explicat també les altres dues inversions que es finançaran amb el pla de Diputació. D’una banda, es destinaran 100.000 euros a la rehabilitació d’un edifici annex a la Casa Santonja, situat al pati, i a netejar i consolidar la façana d’aquest palau que dóna al mateix pati.

La tercera obra consistirà a millorar alguns vials del nucli antic de la localitat, amb l’eliminació de barreres arquitectòniques i la renovació de la xarxa d’aigua potable. El pressupost que es destinarà a aquests treballs és de 142.000 euros.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem