L’Olleria projecta ‘Els fils del tauler’, una de les principals activitats de la campanya València per la Pau

  • Un projecte comú del Fons Valencià per la Solidaritat i la Diputació de València

VilaWeb
18.10.2021 - 17:02
Actualització: 18.10.2021 - 19:02

L’Olleria acollirà aquest dimarts 27 d’octubre la projecció del documentari Els fils del tauler, un film sobre les causes i les conseqüències dels conflictes bèl·lics, i que és un dels principals esdeveniments didàctics i de sensibilització de la primera edició de València per la Pau, un projecte comú del Fons Valencià per la Solidaritat i la Diputació de València.

La campanya, que pretén fer pedagogia sobre la importància de la cooperació internacional des del municipalisme a fi de promoure societats pacifistes i inclusives dins del marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible, arribarà també a Gandia, Catarroja, Paiporta, Canals, Castelló de Rugat i Polinyà del Xúquer, i està integrada per diverses activitats didàctiques i de sensibilització per conscienciar de la importància de construir societats pacífiques, justes i democràtiques.

La projecció serà a les 16.00  al saló d’actes de l’EPA Font Nova, després de la qual hi haurà un espai per a la reflexió amb la participació de Josep Gayà, director del documentari, de protagonistes i del públic assistent. Els fils del tauler ha estat premiada com a millor documentari en la categoria de migmetratge documental del Festival Internacional de Cine de la No-Violència Activa.

Aquesta jornada, amb assistència limitada, estarà adaptada a les actuals mesures sanitàries.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem