09.04.2020 - 15:23
|
Actualització: 09.04.2020 - 17:23
El servei d’atenció a la gent gran o amb mobilitat reduïda que ofereix l’Ajuntament d’Ontinyent per la crisi de la Covid-19 ha fet 439 intervencions des que es va posar en marxa el 19 de març passat, segons fonts municipals.
Fins dimarts passat, 7 d’abril, s’han fet 128 intervencions per a atendre compres de menjar, 54 per a la compra de medicaments, 26 per sol·licituds de trasllats, 124 per a orientació psicològica i la resta per altres qüestions.
La regidora Sayo Gandia ha destacat que el servei s’ha consolidat amb ‘molt bona acceptació per part de la ciutadania’, que valora ‘la confiança i seguretat que els transmet tant comptar amb el servei com la manera en què s’executa per part del personal municipal i el voluntariat de Creu Roja i Protecció Civil’.
El servei s’ofereix a través del telèfon 962918210, de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00.