Més de 430 intervencions en els primers vint dies del servei municipal d’atenció a gent vulnerable d’Ontinyent

  • S'han fet sobretot compres d'aliments i atencions d'ajuda psicològica

VilaWeb
Redacció
09.04.2020 - 15:23
Actualització: 09.04.2020 - 17:23

El servei d’atenció a la gent gran o amb mobilitat reduïda que ofereix l’Ajuntament d’Ontinyent per la crisi de la Covid-19 ha fet 439 intervencions des que es va posar en marxa el 19 de març passat, segons fonts municipals.

Fins dimarts passat, 7 d’abril, s’han fet 128 intervencions per a atendre compres de menjar, 54 per a la compra de medicaments, 26 per sol·licituds de trasllats, 124 per a orientació psicològica i la resta per altres qüestions.

La regidora Sayo Gandia ha destacat que el servei s’ha consolidat amb ‘molt bona acceptació per part de la ciutadania’, que valora ‘la confiança i seguretat que els transmet tant comptar amb el servei com la manera en què s’executa per part del personal municipal i el voluntariat de Creu Roja i Protecció Civil’.

El servei s’ofereix a través del telèfon 962918210, de 9.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem