05.05.2020 - 18:27
|
Actualització: 05.05.2020 - 20:27
El dissenyador d’Ontinyent Migue Martí és el creador de la campanya #Tornem de suport al comerç local i les xicotetes empreses, ‘els vertaders dinamitzadors de la nostra economia i els que generen més oportunitats laborals en els nostres pobles i ciutats’.
Martí defensa la necessitat de mantenir amb vida l’entramat comercial i empresarial propi i de proximitat davant la concentració del consum en línia i en grans superfícies que beneficia les grans empreses i multinacionals en detriment de botigues, restaurants, llibreries, forns o entitats culturals. Una situació que, diu, s’agreuja amb la situació excepcional generada per la pandèmia.
El missatge el vol transmetre a través d’una sèrie de cartells directes i senzills, amb eslògans com ara ‘Compra productes locals’, ‘Menja al bar del teu barri’ o ‘Consumeix cultura’.
El material es pot descarregar de manera gratuïta des d’aquest enllaç per a imprimir-lo i col·locar-lo als comerços, i l’impulsor de la campanya convida a fer-ne difusió des de les xarxes amb les etiquetes #Tornem i #Volvemos.