#Tornem, la campanya de Migue Martí en defensa del comerç i els productes de casa
El dissenyador d'Ontinyent distribueix cartells amb missatges directes que animen a donar suport a l'economia i la creació de proximitat

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El dissenyador d’Ontinyent Migue Martí és el creador de la campanya #Tornem de suport al comerç local i les xicotetes empreses, ‘els vertaders dinamitzadors de la nostra economia i els que generen més oportunitats laborals en els nostres pobles i ciutats’.
Martí defensa la necessitat de mantenir amb vida l’entramat comercial i empresarial propi i de proximitat davant la concentració del consum en línia i en grans superfícies que beneficia les grans empreses i multinacionals en detriment de botigues, restaurants, llibreries, forns o entitats culturals. Una situació que, diu, s’agreuja amb la situació excepcional generada per la pandèmia.
El missatge el vol transmetre a través d’una sèrie de cartells directes i senzills, amb eslògans com ara ‘Compra productes locals’, ‘Menja al bar del teu barri’ o ‘Consumeix cultura’.
El material es pot descarregar de manera gratuïta des d’aquest enllaç per a imprimir-lo i col·locar-lo als comerços, i l’impulsor de la campanya convida a fer-ne difusió des de les xarxes amb les etiquetes #Tornem i #Volvemos.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits