Miguel A. Sarrió afig un altre guardó de composició al seu palmarés

  • Ha guanyat el tercer premi del 28é Concurso Internacional de Composición de Pasodobles Villa de Pozo Estrecho, a Cartagena

VilaWeb
29.01.2020 - 22:00
Actualització: 29.01.2020 - 23:00

El compositor d’Ontinyent Miguel A. Sarrió va aconseguir dissabte passat el 3r premi en el 28é Concurso Internacional de Composición de Pasodobles Villa de Pozo Estrecho, a Cartagena.

Vint-i-cinc obres participaren en el concurs, convocat per l’Associació de Veïns de San Fulgencio de Pozo Estrecho i la S.A.M. Santa Cecilia amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Cartagena. L’obra premiada, encara sense títol, es va presentar amb el lema San Fulgencio.

No és la primera vegada que el músic ontinyentí rep un guardó en aquest concurs. Fa dos anys ja hi va aconseguir el 2n premi.

Amb el d’ara, són divuit els premis que Miguel A. Sarrió ha rebut en diferents concursos nacionals i internacionals.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem