Mónica Oltra assistirà al sopar anual d’AFAO

  • La vice-presidenta del govern participa en el primer dels actes de l'associació en celebració del Dia Mundial de l'Alzheimer

VilaWeb
17.09.2015 - 10:51

L’Associació de Familiars, Amics i Amigues de Malalts d’Alzheimer d’Ontinyent (AFAO) celebra aquest divendres dia 18 el sopar anual pel Dia Mundial de l’Alzheimer, acte al qual hi assistirà la vice-presidenta del govern, Mònica Oltra.

La també consellera d’Igualtat i Polítiques Inclusives visitarà així, de manera oficial, la ciutat d’Ontinyent, després que el mes de juliol passat ja aprofitara el Premi Roure que li va concedir el col·lectiu local de Compromís per a mantenir contactes amb responsables d’AFAO, ADIEM, el Centre Ocupacional i el projecte Trèvol.

El sopar d’aquest divendres forma part de les activitats organitzades per AFAO al voltant del Dia Mundial de l’Alzheimer, com el taller de desenvolupament personal a càrrec de la psicòloga i tècnica municipal d’educació, Emília Tortosa, i una conferència sobre cures podològiques a càrrec del podòleg José Antonio Gandia Martínez. A més, el cine club Utiye projecta aquesta setmana la pel·lícula ‘Sempre Alice’ en col·laboració amb l’associació.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem