28.10.2015 - 16:11
|
Actualització: 28.10.2015 - 17:11
Fins el 13 de novembre vinent és obert el termini perquè els ajuntaments puguen afegir-se al programa #XarxaLlibres per a la gratuïtat dels llibres de text i la creació de bancs de llibres. La Conselleria d’Educació va publicar ahir l’Ordre corresponent, i preveu que a partir de l’1 de desembre els consistoris rebran el finançament provinent de la Generalitat i de la Diputació.
Els ajuntaments hauran d’informar posteriorment les famílies beneficiàries dels terminis i els llocs on aportar els justificants de la compra de llibres per a cobrar els fins a 100 euros per alumne de la primera part de l’ajuda pública. La resta de l’ajut es farà efectiu a final de curs quan s’aporten els llibres en bon estat de conservació perquè passen a formar part dels bancs de llibres municipals.
Conselleria ha habilitat els telèfon 961970597 i 961970589 per a atendre consultes dels ajuntaments, i el correu xarxallibres@gva.es per a les qüestions que vulguen plantejar les famílies.