22.11.2020 - 17:05
|
Actualització: 22.11.2020 - 18:05
L’Ajuntament d’Ontinyent i la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica han renovat el conveni que permetrà actualitzar i donar continuïtat a l’Oficina PROP mixta que presta servei a la ciutat.
El conveni, que tindrà una duració de quatre anys, pretén oferir un servei més pròxim a la ciutadania a fi de facilitar i descentralitzar la gestió dels serveis administratius, i una atenció personalitzada i l’expedició de certificats digitals i Cl@ve.
La Generalitat contribuirà a millorar dels serveis, realitzarà enquestes de satisfacció entre els usuaris de l’oficina i informarà l’ajuntament dels resultats obtinguts.
Des del juny passat s’ha de demanar hora per a l’atenció presencial, a causa de la pandèmia, a través de l’enllaç citaprevia.gva.es/ o del telèfon 012.
Les oficines PROP mixtes faciliten els tràmits amb la Generalitat. Aquests punts d’atenció estan distribuïts geogràficament a tot el País Valencià per a evitar desplaçaments innecessaris als veïns i oferir un servei de qualitat, optimitzant recursos i guanyant en eficiència, segons la Generalitat, que els com a exemple de cooperació entre administracions.