Ontinyent ratlla ja els 40 graus en el segon dia de l’estiu

  • Divendres encara poden pujar un poc les temperatures · Es manté el nivell alt de preemergència pel risc d'incendis forestals

VilaWeb
23.06.2017 - 07:59
Actualització: 23.06.2017 - 09:59

Aquest segons dia de l’estiu ha dut temperatures sensiblement altes, que en el cas d’Ontinyent s’han enfilat fins als 39,6 graus, segons les dades registrades per Aemet.

A la resta de la comarca, la calor no ha estat menor, amb registres com els 39,3 graus de Guadasséquies, els 38,5 de Bèlgida o els 38,2 de Montaverner, tal com recull Avamet.

Per a divendres es manté l’avís groc per altes temperatures, que segons les prediccions encara podrien pujar una miqueta. Quant al risc d’incendis forestals, aquesta situació meteorològica fa que es mantinga el nivell alt de preemergència.

L’explicació del solstici d’estiu Pols d’Estels. Bloc d’Enric Marco

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem