Portalemp permet d’incrementar el nombre de contractes laborals del Servei d’Ocupació de l’Olleria

  • Han augmentat d'un 77% respecte de l'any passat

VilaWeb
14.12.2016 - 16:48
Actualització: 14.12.2016 - 17:48

El regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de l’Olleria, Vicent Albinyana, s’ha mostrat satisfet amb els resultats aconseguits per la plataforma Portalemp del Servei d’Ocupació municipal, a través de la qual s’han aconseguit 14 contractacions laborals aquest 2016. Segons les dades municipals, aquest programa ha permés que la iniciativa municipal haja incrementat d’un 77% els contractes aconseguits, en comparació amb els 9 de l’any 2015, si bé no es detallen les condicions dels contractes laborals.

Aquest 2016, des de Portalemp s’ha oferit 44 llocs de faena (32 més que l’any passat) el 40% dels quals els han aprofitat persones que s’havien inscrit en el programa. A hores d’ara, a més, n’hi ha 10 dels llocs oferits en fase de selecció entre els treballadors presentats a ocupar-los.

Des que es va engegar la plataforma Portalemp, s’hi han inscrit 500 demandants, la majoria veïns de l’Olleria, de les quals el 50% són dones i el 50% homes. Quant a la formació, el 22% té estudis post-secundaris, el 27% estudis secundaris, el 30% no té estudis i el 21% només en té de primaris.

Per al regidor, una gran part de l’èxit de Portalemp rau en la facilitat que ofereix la plataforma per posar en contacte directe els treballadors que cerquen faena amb empresaris i comerciants que necessiten mà d’obra.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem