PSPV i EUPV renoven la coalició Unitat per Llutxent per a les eleccions de maig
Xaro Boscà substitueix al capdavant de la llista Pep Estornell, batle actual per la coalició

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Una de les coalicions que amb més bons resultats va participar el 2015 en les eleccions municipals a la Vall d’Albaida va ser la d’Unitat per Llutxent, que agrupava opcions progressistes de la localitat per sumar possibilitats davant el PP que ja sumava tres legislatures seguides al capdavant de l’Ajuntament.
La coalició, que va aconseguir 6 dels 11 regidors que es disputaven en aquelles eleccions, i ha gestionat el govern municipal aquests darrers quatre anys, tornarà a ser una de les candidatures en les eleccions del mes de maig vinent, amb una llista formada per militants del PSPV i d’EUPV i independents. La candidatura, però, no tindrà el mateix cap de llista. El batle actual, Pep Estornell, continuarà com a candidat en Unitat per Llutxent, però serà Xaro Boscà qui encapçalarà la llista electoral.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits