Puig demana de no especular amb les restriccions contra la covid
El Consell ha de decidir aquest dijous si prorroga o flexibilitza les restriccions contra la covid

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha assegurat que el Consell encara no ha decidit si flexibilitzarà les restriccions. En aquest sentit, ha dit que la decisió es prendrà en la reunió interdepartamental de dijous vinent, en la qual s’analitzarà l’evolució dels indicadors de la pandèmia. Segons les dades publicades ahir, el País Valencià té 1.560 pacients ingressats amb covid, dels quals 374 són a l’UCI.
Així mateix, Puig ha assenyalat que si es manté la tendència a la baixa de la incidència de casos, el més raonable serà relaxar les restriccions. Tanmateix, ha demanat de no especular amb les mesures, tot i que À Punt ha avançat que el Consell preveu de reobrir les terrasses de la restauració amb horari reduït.
El president ha insistit a no especular i ha demanat a la ciutadania que siga prudent, ja que existeix la possibilitat que la variant britànica cause una quarta onada de la covid, que podria tenir conseqüències desastroses per un sistema sanitari sotmès a un nivell molt elevat d’estrès.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits