Raquel Ferri i Marcos Morau, nominats als Premis Butaca 2019

  • L'actriu de Montaverner opta a Millor Actiu de Repartiment i l'ontinyentí a la Millor Coreografia

VilaWeb
14.07.2019 - 22:09
Actualització: 15.07.2019 - 00:09

L’actriu de Montaverner Raquel Ferri Moscardó i el coreògraf ontinyentí Marcos Morau els han nominats als 25ns Premis Butaca que, des de l’any 1995, es convoquen al Principat de Catalunya per a reconéixer obres de teatre, pel·lícules i treballs en el món de la interpretació i la creació.

Ferri opta al premi en la categoria de millor Actriu de Repartiment per l’obra Àngels a Amèrica, la favorita en aquesta edició amb vuit nominacions. Per la seua banda, Marcos Morau figura entre els nominats a la millor Coreografia per Pasionaria.

En aquests premis, els nominats els designa un jurat d’especialistes, però els guardonats els decideix per votació del públic. La votació es pot fer a través de la web dels premis, fins al 7 de juliol que ve. Els premis es lliuraran el 14 de juliol al Mercat de les Flors de Barcelona, i es podrà seguir en directe des d’aquesta pàgina.

La resta de categories són Muntatge teatral, Petit Format, Direcció, Musical, Públic familiar, Actor, Actriu, Actor de repartiment, Actor en un musical, Actriu en un musical, Escenografia, Vestuari, Disseny de llums, Caracterització, So o Espai sonor, Text, Noves aportacions escèniques, Muntatge de dansa, Intèrpret femení de dansa, Intèrpret masculí de dansa, Iniciativa per a públics.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem