Sanitat habilita una línia addicional per a evitar el col·lapse telefònic d’alguns centres de salut

  • Funciona de les 8.00 a les 20.00, cada dia de la setmana

VilaWeb
Redacció
09.11.2020 - 15:16
Actualització: 09.11.2020 - 16:16

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut. El nou número funciona des de les 8.00 fins a les 20.00, cada dia de la setmana, per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

En un comunicat, la conselleria ha informat que es tracta d’una solució complementària mentre Sanitat ‘articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària’.

En cas de tindre dificultats per a contactar amb el centre de salut en el telèfon habitual, els ciutadans poden optar per a telefonar al número 961 839 000. La línia l’atenen 200 locutors preparats per a sol·licitar, canviar o anul·lar la cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem