18.11.2016 - 16:33
|
Actualització: 18.11.2016 - 17:33
Per segon any consecutiu, Comerç In organitza el seu Black Friday com a proposta comercial per avançar les compres de Nadal quan encara som a un mes de les festes. La campanya d’ofertes tindrà lloc de dijous 24 a dissabte 26 de novembre, amb preus especials i sorteig de premis entre els clients.
Els 30 establiments adherits a l’associació de comerços de la capital de la Vall d’Albaida oferir+a durant els tres dies productes a preus especials, i els compradors que facen ús per a pagar de la Targeta In participaran en el sorteig de 20 premis de 20 euros. Aquests establiments s’identificaran fàcilment pels cartells i altres elements decoratius a l’interior per atraure els clients i informar de l’existència de la promoció, que no serà acumulable a cap altra que puguen tindre vigent els comerços.
En la campanya comercial hi col·laboren l’Ajuntament d’Ontinyent, la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, la Confederació d’Empresaris del Comerç Valencià i COEVAL.
Origen americà
El Black Friday té l’origen entre finals del segle XIX i principis del XX, i se celebra als EUA l’endemà del Dia d’Acció de Gràcies com a inici oficial de les compres nadalenques. L’afluència massiva a grans espais comercials va donar nom a aquesta jornada (Divendres Negre) a Filadèlfia, a principis dels anys 1960, per la dificultat de regular el trànsit. Una altra explicació de l’origen de l’expressió el situa en el fet que la quantitat de vendes feia passar els comptes dels comerciants de rojos a negres.