Turisme inverteix 150.000 euros en projectes turístics d’onze pobles de la Vall

  • Presentats pels ajuntaments d’Aielo de Malferit, Agullent, Albaida, Atzeneta d’Albaida, Benissoda, Castelló de Rugat, Llutxent, Montaverner, el Palomar, la Pobla del Duc i Salem

VilaWeb
Llavador d'Atzeneta d'Albaida
27.08.2019 - 17:30
Actualització: 27.08.2019 - 19:30

Turisme Comunitat Valenciana destina 150.000 euros a onze ajuntaments de la Vall d’Albaida per a donar suport a projectes turístics en aquestes localitats.

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana va publicar a primers de mes la resolució de concessió d’ajudes del programa d’Adequació i millora dels recursos i serveis turístics, per import de tres milions d’euros a un total de 210 projectes presentats per entitats locals, dirigits a modernitzar i diversificar l’oferta turística mitjançant la recuperació dels seus recursos i la prestació de serveis al turista, la millora de l’accessibilitat i el foment del desenvolupament sostenible d’aquesta activitat clau per a la nostra economia i la cohesió territorial.

A la nostra comarca, els projectes turístics subvencionats són dels ajuntaments d’Aielo de Malferit, Agullent, Albaida, Atzeneta d’Albaida, Benissoda, Castelló de Rugat, Llutxent, Montaverner, el Palomar, la Pobla del Duc i Salem.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem