Última setmana per a participar en el Concurs d’Escriptura Crítica Juvenil

  • VilaWeb Ontinyent en publicarà els textos guanyadors

VilaWeb
16.11.2015 - 23:35
Actualització: 17.11.2015 - 00:35

Divendres acaba el termini de presentació dels textos que participen en el 2n Concurs d’Escriptura Crítica Juvenil, organitzat pel Consell Local de la Joventut d’Ontinyent i adreçat a joves de 14 a 30 anys de la capital de la Vall d’Albaida.

El concurs està estructurat en tres categories. Els alumnes de 3r i 4t d’ESO tenen com a tema dels seus escrits ‘Oci a Ontinyent’; els de batxillerat han d’escriure sobre ‘Educació’; i els participants de 18 a 30 anys ho han de fer amb el tema ‘Emancipació’ com a qüestió principal.

Els textos han de tindre una extensió mínima de 300 paraules i màxima de 500. El treball guanyador de cada categoria rebrà un e-book i es publicarà en els mitjans col·laboradors, entre els quals VilaWeb. A més, els autors rebran un premi en metàl·lic depenent de la categoria: 75 euros per a 3r i 4t d’ESO, 100 per als alumnes de batxillerat, i 125 euros en el cas dels autors d’entre 18 i 30 anys.

Aquesta segona convocatòria del comcurs que té el suport de l’Ajuntament d’Ontinyent i de l’Institut Valencià de la Joventut, i hi col·laboren també els periòdics LoClar i El Periòdic d’Ontinyent, a més del col·lectiu d’escriptors de la Vall d’Albaida Renadiu.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem