Un concurs ajudarà a buscar el millor projecte emprenedor en l’àmbit rural valencià

  • Convocat per l'Associació d'Emprenedors Rurals i la Conselleria d'Economia Sostenible

VilaWeb
02.10.2019 - 14:55
Actualització: 02.10.2019 - 16:55

L’Associació d’Emprenedors Rurals (AER), amb seu a la Pobla del Duc, i la Conselleria d’Economia Sostenible han organitzat el primer Concurs de Projectes Emprenedors en l’Àmbit Rural, amb l’objectiu ‘d’incentivar el naixement de noves empreses als pobles d’interior.’

El jurat tindrà en compte, a l’hora de valorar cada projecte, l’originalitat, la sostenibilitat mediambiental, i la viabilitat econòmica i social.

El concurs vol fomentar l’esperit emprenedor i està obert persones i grups que tinguen una idea o projecte d’empresa a implantar als entorns rurals valencians. Només hi podran participar empreses constituïdes oficialment en els dos anys anteriors a la data de concurs.

Les bases completes es publicaran a la web i al facebook de l’associació, i el termini de presentació de projectes acaba el 25 d’octubre de 2019 a les 15.00.

El primer premi consistirà en una ajuda econòmica de 2.500 euros per a posar en marxa del projecte guanyador. El segon serà de 500 euros.

La decisió del jurat es farà pública abans del 10 de novembre de 2019, i el lliurament del premi serà el 16 de novembre durant la Trobada d’Emprenedors Rurals.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem