Una tertúlia reunirà joves d’Aielo de Malferit des de tres continents diferents

  • La biblioteca municipal ha organitzat una 'tertúlia viatgera' amb aieloners dispersos per set països

VilaWeb
22.04.2018 - 17:32
Actualització: 22.04.2018 - 19:32

La biblioteca pública municipal Degà Ortiz d’Aielo de Malferit ha organitzat per a aquest dilluns, 23 d’abril, una tertúlia molt especial en què ha convidat a participar joves aieloners que viuen fora del país per motius d’estudi o laborals per parlar de llibres, viatges i experiències personals entre més temes.

La ‘Tertúlia viatgera’, com l’han batejada, es farà a les 20.00 a les instal·lacions de la biblioteca, moderada per Mariló Sanz, en la qual intervindran via Skype Paula Mora i Lucía Egea des de Cracòvia, Salva Sanz des de París, Teresa Barber des de Sofia, Joan Espí des d’Irlanda, Xavi Castelló des de Helsinki, Elena Segura que ho farà des del Perú, i Blanca Beneito que connectarà des de Sidney. També hi participaran, de manera presencial a la biblioteca, Jaime Peralta, M. Teresa Torres i Florina Pop.

L’acte, inclòs en la 39a Setmana de la Lectura d’Aielo de Malferit, es podrà seguir per en directe per internet a través de l’emissió que en farà Aielo Cam TV.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem