La Unió Musical Benicadell clausurarà l’exposició del Centre del Carme dedicada a Carmen Alborch

  • Hi interpretarà el pasdoble 'Carmen Alborch' compost per Enrique Alborch

VilaWeb
Fotografia: Centre del Carme
29.12.2021 - 17:09
Actualització: 29.12.2021 - 18:09

El Centre del Carme Cultura Contemporània de València clourà el 9 de gener vinent l’exposició “Carmen Alborch. L’Art i la vida“, dedicada a Carmen Alborch, i comissariada per Salvador Albiñana i José Vicente Plaza.

Amb motiu de la clausura, la Unió Musical Benicadell de Castelló de Rugat hi interpretarà, a les 12.00, el pasdoble Carmen Alborch compost per Enrique Alborch i presentat el primer de març de 2020 en l’homenatge que se li va fer a Castelló de Rugat.

L’actuació es complementarà amb la projecció a la Sala Refectori del documentari Pantalles de Carmen, un audiovisual que reuneix fragments d’entrevistes i declaracions fetes entre 1978 i 2018, seleccionats pel seu germà Rafa Alborch.

L’Ajuntament de Castelló de Rugat ha preparat una eixida organitzada per a visitar l’exposició i assistir a l’actuació musical: Les places d’autobús es poden reservar al correu atenciopublic@castelloderugat.es i al telèfon 962883010 fent constar nom, cognoms i número de telèfon de cadascuna de les persones interessades.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem