El V Congrés d’Estudis de la Vall d’Albaida obri les inscripcions per als assistents

  • El comité organitzador ha prorrogat el termini de presentació de comunicacions fins al 7 de febrer

VilaWeb
III Congrés d'Estudis de la Vall d'Albaida, celebrat a l'Olleria
30.01.2022 - 16:32
Actualització: 30.01.2022 - 17:32

L’Institut d’Estudis de la Vall d’Albaida ha obert el termini per a la inscripció com a assistents al V Congrés d’Estudis de la Vall d’Albaida, organitzat per als dies 1 i 2 d’abril de 2022 a Castelló de Rugat.

Previst inicialment per al 2020 amb el lema La Vall d’Albaida [co]marca de futur, es va haver d’ajornar a causa de la pandèmia. Ara el comité organitzador, després del termini per a enviar les comunicacions, ofereix ja la possibilitat de fer les inscripcions als interessats a assistir a les ponències, conferències i a les exposicions de les comunicacions. Es podran fer fins al 15 de març.

D’altra banda, i en referència a la presentació de les comunicacions, s’ha prorrogat el termini inicialment establert, de manera que es poden trametre fins al 7 de febrer.

L’organització del congrés té el suport de l’Ajuntament de Castelló de Rugat i l’IES de Castelló de Rugat, i la col·laboració de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida, l’Ajuntament d’Ontinyent i Caixa Ontinyent.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem