03.08.2020 - 10:56
|
Actualització: 03.08.2020 - 12:56
Aquest dilluns s’ha conegut la imatge que Vicent Ramon ha creat per a la 35 edició de la Mostra de València-Cinema del Mediterrani, que se celebrarà del 22 d’octubre a l’1 de novembre.
El dissenyador de Bocairent s’ha basat en elements com el busseig, la mar, la palmera (símbol del festival) i la llanterna màgica per a donar moviment i reconeixement a la composició. ‘He volgut donar-li diverses lectures a la imatge: d’una banda, la idea de l’exploració i descobriment i, per una altra, la força de la pantalla cinematogràfica i el logo del festival per a construir identitat’, ha explicat.
El resultat és una imatge carregada de simbolisme per a un festival que advoca per la difusió del nou cinema mediterrani. ‘El concepte creatiu i gràfic proposat per Vicent Ramon compleix amb tots els objectius que ens plantegem d’inici. Buscàvem una identitat singular, directa i fresca, que apel·lara a l’imaginari dels ciutadans’, ha apuntat en un comunicat l’organització de Mostra de València-Cinema del Mediterrani.
Vicent Ramon s’ha decantat per una tipografia (Geomanist) directa, senzilla, de formes geomètriques (igual que la il·lustració del cartell), de molt fàcil lectura i que encaixa per les formes molt bé amb la part il·lustrada de la imatge gràfica i amb els diferents formats de la campanya.