Vint-i-dos artistes exposen en el 6é Saló de la Tardor de Font d’Art

  • L'exposició s'inaugura aquest dissabte al Centre Cultural Caixa Ontinyent

VilaWeb
12.11.2016 - 19:24
Actualització: 12.11.2016 - 20:24

Aquest dissabte s’inaugura, a les 20.00 al Centre Cultural Caixa Ontinyent, el 6é Saló de la Tardor, l’exposició multidisciplinària organitzada per l’Associació Font d’Art. S’hi mostren obres de 22 autors diferents, amb tècniques variades: pintura, escultura, instal·lacions, art digital i performance.

Fins el 4 de desembre vinent s’hi podran contemplar les creacions exposades per Abelardo Muñoz, Alma Taure, Ángeles Puig, Carles Vidal, Daniel Sanz, Enric Herrero, Federico López, Félix M. Gabaldón, Fina Ureña, Francisco Cano, Francisco Martínez, Francisco Pozo, Guillermo Ferri, Juan Sanz, Manuel Amezcúa, Manuel Micó, M. Ángeles Móra, Miguel A. Bonilla, Nuria Vicente, Pep Castells, Rafael Vaello i Vicente Martínez.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem