Albaida rebrà una subvenció de l’1,5% Cultural per a la darrera fase de rehabilitació del Palau

  • S'hi invertiran en total més de 625.000 euros

VilaWeb
09.09.2018 - 17:29
Actualització: 09.09.2018 - 19:29

L’Ajuntament d’Albaida rebrà una subvenció del Ministeri de Foment espanyol que es destinarà a la darrera fase de rehabilitació del Palau dels Milà i Aragó, en la qual s’invertiran més de 625.000 euros.

L’ajuda, de 358.312 euros, correspon al programa 1,5% Cultural de 2017, que en principi havia estat denegada però que ara s’ha acordat de concedir atés que alguns dels ajuntaments amb subvencions aprovades hi han renunciat.

Per a aquesta última fase, el consistori disposa també d’una subvenció procedent del Fons Feder, de 148.000 euros, i d’una ajuda de la Conselleria de Cultura de prop de 180.000 euros, a les quals se n’ha d’afegir una de la Diputació de València de 90.000 euros. La resta l’aportarà l’Ajuntament amb fons propis.

Aquesta fase de restauració es centrarà a reformar la planta baixa i l’última planta del palau, i a millorar l’entorn del jardí del palau i de la muralla històrica que l’envolta.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem