Comerç IN comença a celebrar els vint anys de l’entitat amb una campanya solidària contra la leucèmia infantil

  • Els establiments de l'entitat recolliran donatius per a la Fundación Unoentrecienmil

VilaWeb
Redacció
24.01.2020 - 18:34
Actualització: 24.01.2020 - 19:34

Els establiments adherits a Comerç IN tenen des d’aquesta setmana una vidriola on els clients poden dipositar donatius que l’associació farà arribar a la Fundación Unoentrecienmil que treballa en la lluita contra la leucèmia infantil des de diversos àmbits.

L’acció forma part de la campanya Compra Temps d’Investigació, engegada amb motiu del vinté aniversari de l’entitat i que es va presentar dijous al Centre Cultural Caixa Ontinyent, en un acte a què assistiren la directora de la fundació, Elena Huarte, els associats de Comerç IN, autoritats i representants de la societat local. La iniciativa forma part de les activitats de recaptació de fons i de conscienciació sobre la leucèmia infantil que l’entitat farà al llarg de l’any.

En l’acte, la presidenta de Comerç IN, M. José Alhambra, va destacar que es tracta d’una campanya ‘especial que farà que els comerciants estiguem units amb una causa solidària. Pretenem és fer coses que repercutisquen en la societat’.

Elena Huarte, directora de la Fundació Unoentrecienmil, explicà que la seua finalitat és ‘aconseguir la curació plena de la leucèmia infantil i això vol dir que els xiquets tiren avant i que visquen amb condicions’, i va remarcar la importància de la investigació, perquè ‘sense investigació no hi haurà curació plena de la malaltia. A Espanya s’inverteix molt poc en investigació científica sobre la leucèmia infantil i hem de ressaltar que només amb la investigació es pot aconseguir l’objectiu de la curació plena’.

El lema de la campanya és Compra Temps d’Investigació, perquè l’associació vol fer que comprar a Ontinyent siga, a través d’aquesta acció, invertir en temps d’investigació, que es traduirà en 17 minuts de recerca científica per cada tres euros de donació.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem