Els establiments adherits a Comerç IN tenen des d’aquesta setmana una vidriola on els clients poden dipositar donatius que l’associació farà arribar a la Fundación Unoentrecienmil que treballa en la lluita contra la leucèmia infantil des de diversos àmbits.

L’acció forma part de la campanya Compra Temps d’Investigació, engegada amb motiu del vinté aniversari de l’entitat i que es va presentar dijous al Centre Cultural Caixa Ontinyent, en un acte a què assistiren la directora de la fundació, Elena Huarte, els associats de Comerç IN, autoritats i representants de la societat local. La iniciativa forma part de les activitats de recaptació de fons i de conscienciació sobre la leucèmia infantil que l’entitat farà al llarg de l’any.

En l’acte, la presidenta de Comerç IN, M. José Alhambra, va destacar que es tracta d’una campanya ‘especial que farà que els comerciants estiguem units amb una causa solidària. Pretenem és fer coses que repercutisquen en la societat’.

Elena Huarte, directora de la Fundació Unoentrecienmil, explicà que la seua finalitat és ‘aconseguir la curació plena de la leucèmia infantil i això vol dir que els xiquets tiren avant i que visquen amb condicions’, i va remarcar la importància de la investigació, perquè ‘sense investigació no hi haurà curació plena de la malaltia. A Espanya s’inverteix molt poc en investigació científica sobre la leucèmia infantil i hem de ressaltar que només amb la investigació es pot aconseguir l’objectiu de la curació plena’.

El lema de la campanya és Compra Temps d’Investigació, perquè l’associació vol fer que comprar a Ontinyent siga, a través d’aquesta acció, invertir en temps d’investigació, que es traduirà en 17 minuts de recerca científica per cada tres euros de donació.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.