10.03.2018 - 00:14
|
Actualització: 10.03.2018 - 01:14
Comerç IN, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent, llança una nova campanya de promoció del comerç local, i ho fa repartint 13.000 bosses entre els clients dels establiments membres de l’associació.
Fins al 5 d’abril es distribuiran aquestes bosses que duen impresos missatges en què s’expliquen els avantatges del comerç local en tant que creador de llocs de treball i impulsor de l’economia de la ciutat.
Aquests textos es trobaran també en una série de cubs que hi haurà a les botigues i serveis adherits a la campanya que duu com a lema ‘Pensar en IN és pensar en mi’. Entre més, els missatges que s’han utilitzat són ‘Comprant als comerços o serveis IN estàs connectat amb la teua ciutat. Estàs fent un Ontinyent més net, més segur, més il·luminat’ o ‘Si has comprat en un comerç o servei IN has compartit consells i rialles amb Concha, Carmen i Pep… I has ajudat a fer que l’ocupació local puge, puge i puge’.