Comerç IN, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent, llança una nova campanya de promoció del comerç local, i ho fa repartint 13.000 bosses entre els clients dels establiments membres de l’associació.

Fins al 5 d’abril es distribuiran aquestes bosses que duen impresos missatges en què s’expliquen els avantatges del comerç local en tant que creador de llocs de treball i impulsor de l’economia de la ciutat.

Aquests textos es trobaran també en una série de cubs que hi haurà a les botigues i serveis adherits a la campanya que duu com a lema ‘Pensar en IN és pensar en mi’. Entre més, els missatges que s’han utilitzat són ‘Comprant als comerços o serveis IN estàs connectat amb la teua ciutat. Estàs fent un Ontinyent més net, més segur, més il·luminat’ o ‘Si has comprat en un comerç o servei IN has compartit consells i rialles amb Concha, Carmen i Pep… I has ajudat a fer que l’ocupació local puge, puge i puge’.

Missatge de Vicent Partal

Si podeu llegir VilaWeb és perquè milers de persones en són subscriptors i fan possible que la feina de la redacció arribe a les vostres pantalles.

Vosaltres podeu unir-vos-hi també i fer, amb el vostre compromís, que aquest diari siga més lliure i independent. Perquè és molt difícil de sostenir un esforç editorial del nivell de VilaWeb, únicament amb la publicitat.

Som un mitjà que demostra que el periodisme és un combat diari per millorar la societat i que està disposat sempre a prendre qualsevol risc per a complir aquest objectiu. Amb rigor, amb qualitat i amb passió. Sense reserves.

Per a vosaltres fer-vos subscriptor és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Vicent Partal
Director de VilaWeb