‘La tertúlia proscrita’

Comerç IN reparteix cromos didàctics als escolars d’Ontinyent en una campanya de conscienciació mediambiental

VilaWeb
Redacció
29.09.2019 - 16:21
Actualització: 29.09.2019 - 18:21

Aquest dilluns 30 de setembre comença la campanya ‘Súper Erres’, amb què l’associació de comerciants Comerç IN vol conscienciar els xiquets de cinc a onze anys sobre actituds i valors ambientals.

La campanya consistirà a repartir àlbums i cromos didàctics de superherois als escolars per inculcar-los valors ambientals vinculats a reduir, reutilitzar i reciclar, i també fomentar el comerç de proximitat i l’economia circular.

M. José Alhambra, presidenta de Comerç IN, ha explicat que es repartiran a les escoles de la ciutat de la ciutat àlbums i sobres amb 5 cromos. Per a completar la col·lecció de 45 cromos de cada àlbum, els xiquets els han de buscar als establiments de l’associació, on hi haurà cartells amb eco-consells per a conscienciar la ciutadania.

El contingut de l’àlbum està relacionat amb aspectes mediambientals, consells, trucs, consum eficient d’aigua, reduccions d’emissions, etc. A través d’una història protagonitzada per dues superheroïnes i un superheroi (la capitana Tramuntana, Nora la Recicladora i Aithor el Reutilitzador). L’activitat anirà aparellada de tallers a les escoles sobre reciclatge, i del sorteig de cinc patinets entre els escolars que completen l’àlbum, facen almenys quatre dels set reptes que s’hi plantegen indicats i el presenten a la seu de Comerç IN.

La campanya té el suport de l’Ajuntament d’Ontinyent, Reciclatges Guerola i la Generalitat Valenciana.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any