Constituït el Consell Municipal de les Dones per la Igualtat d’Ontinyent

  • Amb la funció principal de treballar per fer efectiu el principi d'igualtat i la no discriminació entre dones i homes

VilaWeb
27.09.2019 - 18:04
Actualització: 27.09.2019 - 20:04

Dijous passat es va constituir el Consell Municipal de les Dones per la Igualtat d’Ontinyent, amb la finalitat principal de treballar per fer efectiu el principi d’igualtat i la no discriminació entre dones i homes.

En la reunió constitutiva es va acordar de preparar activitats al voltant del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona el 25 de novembre.

El consell té com a òrgan col·lectiu i decisori un ple presidit pel batle, amb la regidora d’Igualtat com a vice-presidenta, i una secretària. En formaran part també dones representants d’entitats, col·lectius i associacions, i dones a títol individual o representants d’entitats, institucions i organismes que actuen en l’àmbit de la igualtat de gènere. El ple es reunirà de manera ordinària una vegada per semestre com a mínim.

Entre les seues funcions hi ha actuar com a observatori de la situació de les dones al municipi; facilitar i promoure la seua participació en tots els sectors de la societat; fomentar i propiciar la prestació de serveis i recursos municipals dirigits a la defensa dels drets de les dones i la lluita contra la violència de gènere; o promoure i fer visibles les polítiques d’igualtat que es desenvolupen al municipi, entre més.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)