Educació inclourà el Conservatori Josep Melcior Gomis d’Ontinyent en el Pla Edificant

  • El centre proposa rehabilitar l'edifici principal, enderrocar els tallers del pati i construir un edifici adjunt

VilaWeb
04.07.2019 - 16:36
Actualització: 04.07.2019 - 18:36

La Conselleria d’Educació ha aprovat la sol·licitud de l’Ajuntament d’Ontinyent d’incloure el Conservatori Professional de Música Josep Melcior Gomis en el Pla Edificant de millora de les instal·lacions educatives públiques.

La conselleria ha notificat a la regidoria d’Educació de la capital de la Vall d’Albaida la delegació en l’ajuntament d’un estudi de patologies estructurals en l’edifici, pas previ a l’inici de les actuacions que es troben pertinents.

La sol·licitud de l’Ajuntament d’Ontinyent responia a la proposta del conservatori de demanar la inclusió de l’edifici en el pla de la conselleria per a rehabilitar l’edifici principal, enderrocar els tallers situats al pati del conservatori i construir un edifici adjunt que complete les instal·lacions necessàries.

El centre, edificat en els anys 70 del segle passat, necessita una modernització integral, que contemple una actuació que entre més accions el faça accessible a persones amb mobilitat reduïda, ja que a hores d’ara no compleix cap norma en aquest aspecte.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem