
Per: Redacció / EP


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

El ple del Consell ha aprovat aquest divendres la signatura d’un acord de col·laboració amb l’Ajuntament de la Pobla del Duc per a la instal·lació del servei Punt Labora a les dependències municipals.
La portaveu en funcions, Mónica Oltra, ha explicat que la Generalitat impulsa la implantació del Punt Labora per a ‘garantir a la ciutadania la igualtat d’accés als serveis del sistema’.
La finalitat de la instal·lació d’aquest sistema és la prestació de serveis d’intermediació laboral de forma integral i pròxima al ciutadà, que ‘faciliten i agiliten’ els tràmits necessaris i que permeten una gestió personalitzada, pròxima i àgil per al ciutadà, ha destacat.
A través del Punt Labora els usuaris poden consultar les ofertes d’ocupació, buscar l’Espai Labora que els correspon, renovar la demanda d’ocupació, consultar el currículum, generar certificats i sol·licitar formació, entre més gestions.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits