El fotoperiodista Marc Ansaloni visita Castelló de Rugat per un projecte editorial turístic lligat amb els Borja

VilaWeb
Redacció / EP
26.11.2017 - 18:05

L’Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat ha organitzat un ‘press trip’ per promocionar l’oferta cultural i la ruta ‘Territori Borja’ a la revista GEO Viatges.

D’aquesta manera, entre el 23 i el 26 de novembre, el fotoperiodista Marc Ansaloni ha estat visitant alguns llocs emblemàtics per inserir aquesta ruta en un projecte relacionat amb la família Borja a Itàlia i al País Valencià, que naixerà el 2019 per l’aniversari de la mort de Lucrècia Borja, filla del papa Alexandre VI.

Turisme ha elaborat un programa conjunt amb Turisme València en el qual s’inclouen visites a la ciutat de València, Xàtiva, Gandia, Castelló de Rugat i Canals. El viatge servirà per dotar de contingut el nou projecte editorial de la revista GEO Viatges, que desenvoluparà durant 2018. Es tracta d’una nova secció a la revista on es mostraran continguts específics i imatges singulars dels esdeveniments històrics i mitològics ‘més excel·lents’ de les diferents comunitats autònomes de l’estat.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any