Els bombers enderroquen per despreniments part d’una casa del nucli antic de Bocairent

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Efectius del parc d’Ontinyent del Consorci de Bombers han actuat aquesta vesprada al carrer de Mossén Hilari de Bocairent, on han hagut de sanejar part d’una casa en què s’estaven produint despreniments, el mal estat de la qual ja havia denunciat en algunes ocasions l’associació de veïns.
En el treball s’ha fet un enderrocament parcial de l’habitatge, però s’hi manté la situació de risc pel mal estat de la casa del nucli antic. El Consorci ha informat l’ajuntament que de la part de sanejament necessària per a garantir la seguretat l’haurà de fer una empresa, i el consistori ha tallat el pas pel tram de carrer ocupat per la façana a persones i a vehicles.
⚠️ Efectius de @BombersValencia 👩🚒👨🚒 acaben d’enderrocar parcialment un habitatge en el c. de Mossèn Hilari. 🚧 No obstant això, el perill roman i el tram de carrer ocupat per la façana romandrà tallat a persones i a vehicles fins nou avís pic.twitter.com/tv16OKdEN8
— Ajuntament_Bocairent (@Aj_Bocairent) February 5, 2021
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits