La Guàrdia Civil investiga un home a Ontinyent per l’enverinament de quatre gossos

  • Els fets es van denunciar l'agost passat

VilaWeb
16.12.2021 - 16:55
Actualització: 16.12.2021 - 17:55

La Guàrdia Civil investiga un home de 67 anys a Ontinyent per haver enverinat suposadament quatre gossos dels seus veïns.

L’home està acusat per un delicte relatiu a la protecció de la flora, fauna i animals domèstics (maltractament d’animals domèstics).

La investigació va començar l’agost després de la denúncia interposada per dos veïns, que van informar de l’enverinament que havien patit els seus gossos a la via pública.

Els agents van esbrinar que dos gossos més havien sigut víctimes igualment d’un possible enverinament, un dels quals es va morir.

Tots els informes dels veterinaris assenyalaven com a causa de la intoxicació la ingesta d’una substància tipus carbamat d’alta toxicitat, i les investigacions van fer pensar que el responsable de posar el verí vivia en les proximitats del lloc dels fets, i més concretament en aquest home de 67 anys.

En la investigació, a més del Seprona de la Guàrdia Civil, també ha participat el Servei Cinològic especialitzat en detecció d’esquers enverinats, per a evitar més casos.

Les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia d’Àrea del Tribunal Superior de Justícia amb seu a Alzira

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem