La Conselleria de Medi Ambient construirà una depuradora nova a la Pobla del Duc

  • S'edificarà en una parcel·la municipal de 4.830 m2

VilaWeb

Redacció

13.05.2019 - 16:43
Actualització: 13.05.2019 - 18:43

L’Entitat Pública de Sanejament d’Aigües construirà una Estació Depuradora d’Aigües Residuals nova a la Pobla del Duc, finançada per la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural. La infraestructura està pressupostada en prop de dos milions d’euros, i s’instal·larà en una parcel·la de 4.830 m2 adquirida per l’ajuntament l’any passat.

La nova depuradora tindrà més capacitat que l’actual i incorporarà sistemes avançats en el tractament d’aigües residuals, amb tecnologia d’aeració prolongada amb eliminació del nitrogen que permetrà obtenir alts rendiments tant en eliminació de matèria orgànica com de nitrogen, segons han explicat fonts municipals.

Les obres, que es preveu començar encara enguany, tenen previst d’habilitar un espai per a incorporar més avant un tractament terciari que reculla les aigües reciclades i les faça útils per a l’agricultura local.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem