Dijous passat es va presentar al Palau de la Vila d’Ontinyent la imatge corporativa de ciutat dissenyada per l’empresa Impacte per a l’ajuntament.

En l’acte de presentació, el batle de la ciutat, Jorge Rodríguez, va assegurar que la nova imatge serà ‘l’element clau’ del Pla de Màrqueting de Ciutat reclamat pel Consell Econòmic i Social, i en destacà ‘el caràcter net, senzill i molt representatiu’ que parteix dels colors de l’escut de la ciutat i del joc estètic amb les tres lletres n del nom d’Ontinyent. També va afirmar que vol donar a entendre Ontinyent ‘com una ciutat d’oportunitats, un lloc on tenim un teixit social molt ampli, una ciutat d’acollida i un lloc envoltat d’un entorn natural privilegiat.’

En aquest sentit, el regidor coordinador de Política Econòmica Pablo Úbeda assegura que servirà per projectar ‘elements com el Pou Clar, el riu Clariano i els ponts que el travessen, el palau de la Vila, el campanar de Santa Maria, la indústria i el tèxtil, l’embotit tradicional, els Moros i Cristians, la Universitat o el caràcter de la nostra gent.’