La tertúlia proscrita

L’Ajuntament impulsa la creació de la marca Ontinyent

  • Posarà en marxa el Consell de Comerç i Gastronomia encarregat de crear-la i potenciar-la

VilaWeb
Redacció
14.11.2015 - 00:30
Actualització: 14.11.2015 - 01:30

Onze entitats i associacions han estat convidades a formar part del Consell de Comerç i de Gastronomia d’Ontinyent, que tindrà com a un dels objectius principals la creació de la marca Ontinyent. Aquesta mateixa setmana, el coordinador de l’àrea de Política Econòmica de l’ajuntament, Pablo Úbeda, i la regidora de Comerç, Sayo Gandia, s’han reunit amb representants d’aquestes agrupacions per a iniciar la creació del nou consell sectorial.

Des del consistori se’ls ha presentat una proposta d’estatuts que aprovarà el ple municipal després de valorar les aportacions que aquestes entitats i associacions hi facen, i que regularan el funcionament d’aquest ‘òrgan de participació ciutadana, assessorament, consulta i opinió’, tal com l’ha definit el regidor Pablo Úbeda.

Com a punt de partida, l’ajuntament ha convidat a formar part del consell les associacions de comerciants de la ciutat (Comerç In, SOC, i les associacions comerciants del Llombo i del barri de Sant Rafel); l’Associació d’Hostelers de la Vall d’Albaida; la Cooperativa Vinícola Onteniense; l’Associació d’Embotits Tradicionals i Artesanals; l’Associació de Forners; l’Associació Cultural Foc i Cassola i representants dels mercats. Posteriorment, una vegada s’hagen aprovat els estatuts, hi podrà haver més incorporacions atenent-se als requisits que s’hi establisquen.

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any