L’Olleria i Bocairent reactiven restriccions per l’increment de contagis de coronavirus

Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

L’Olleria i Bocairent han reactivat restriccions especials per l’increment de casos de covid-19 detectats als municipis. Els ajuntaments han pres aquesta mesura després de les informacions aportades pel Departament de Salut Pública Xàtiva-Ontinyent i els centres de salut que constaten aquest augment dels contagis.
En totes dues localitats, les mesures que ja s’havien aplicat recentment, ara tornen a estar actives des d’aquest dilluns 11 de gener fins al dia 25, quan s’estudiarà la necessitat de mantenir-les.
A l’Olleria, l’ajuntament ha decidit de tancar les instal·lacions esportives municipals, el Museu-Casa Santonja, i els parcs, jardins i zones verdes, i d’ajornar els actes, espectacles i altres activitats previstes al Cine Goya, la Casa Santonja, el Cine Cervantes i més instal·lacions públiques.
L’Ajuntament de Bocairent ha tancat de nou els recursos turístics municipals i els parcs i jardins, i restringeix l’ús de les instal·lacions esportives municipals, la sala Joan de Joanes i els espais municipals d’associacions, així com la presència de públic en esdeveniments culturals i esportius.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells .
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits