Presentació de la campanya 'Queda't a casa, compra a Ontinyent', amb l'absència de l'oposició que no hi ha estat convidada

PP i Compromís, els dos partits de l’oposició a l’Ajuntament d’Ontinyent, han coincidit a criticar altra volta la política informativa de l’equip de govern de la ciutat per ‘propagandista’ i ‘personalista’.

El motiu, ara, ha estat l’acte de presentació de la campanya ‘Queda’t a casa, compra a Ontinyent’, en el qual les dues formacions polítiques havien mostrat interés de participar. La campanya forma part del programa Tornem Junts impulsat pel consistori per a reactivar la ciutat econòmicament i social, i tant  Compromís com PP, que s’han implicat en l’elaboració, havien demanat de demostrar també el suport amb la seua presència en la presentació.

El cas és que, segons denuncien els partits, s’han trobat que tot i que ahir mateix van comunicar aquesta voluntat de ser presents en l’acte, s’ha convocat sense informar-los-en i, per tant, sense opció a participar-hi.

En declaracions a la SER-Ontinyent, la portaveu del PP a l’ajuntament, Mercedes Pastor, ha acusat Rodríguez d’aprofitar en benefici de la seua imatge el treball de tot el consistori, fins i tot la crisi sanitària de la covid-19. Per la seua banda, Compromís ha qualificat en un escrit aquesta actuació de ‘burla’ a la seua ‘actitud propositiva, cooperativa i constructiva’, i acusa el batle de tindre una actitud decidida d’invisibilitzar les col·laboracions de l’oposició en un afany ‘d’obtenir una omnipresència i notorietat totalment excessives’.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.