Ontinyent afig un servei telemàtic per obtenir certificats d’empadronament i gestionar rebuts municipals

VilaWeb

Redacció

27.04.2017 - 17:35
Actualització: 27.04.2017 - 19:35

L’Ajuntament d’Ontinyent ha afegit a les aplicacions digitals accessibles a la web municipal per a fer tràmits personals un nou servei, ja útil, des del qual es poden fer consultes i gestions d’ús freqüent.

En aquest cas, amb el nom de ‘La meua carpeta’ s’ha incorporat un servei des del qual es pot veure, imprimir i pagar rebuts municipals; consultar la domiciliació de rebuts; generar volants-certificats padronals i una instància general.

El sistema necessita d’identificació a través d’un certificat digital d’ACCV o DNI electrònic, o bé creant un usuari amb un correu electrònic i una contrasenya. Els certificats digitals es poden aconseguir a l’oficina del PROP de manera immediata.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem