Ontinyent afig un servei telemàtic per obtenir certificats d’empadronament i gestionar rebuts municipals

VilaWeb
27.04.2017 - 17:35
Actualització: 27.04.2017 - 19:35

L’Ajuntament d’Ontinyent ha afegit a les aplicacions digitals accessibles a la web municipal per a fer tràmits personals un nou servei, ja útil, des del qual es poden fer consultes i gestions d’ús freqüent.

En aquest cas, amb el nom de ‘La meua carpeta’ s’ha incorporat un servei des del qual es pot veure, imprimir i pagar rebuts municipals; consultar la domiciliació de rebuts; generar volants-certificats padronals i una instància general.

El sistema necessita d’identificació a través d’un certificat digital d’ACCV o DNI electrònic, o bé creant un usuari amb un correu electrònic i una contrasenya. Els certificats digitals es poden aconseguir a l’oficina del PROP de manera immediata.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem