Ontinyent afig un servei telemàtic per obtenir certificats d’empadronament i gestionar rebuts municipals

VilaWeb
Redacció
27.04.2017 - 17:35
Actualització: 27.04.2017 - 19:35

L’Ajuntament d’Ontinyent ha afegit a les aplicacions digitals accessibles a la web municipal per a fer tràmits personals un nou servei, ja útil, des del qual es poden fer consultes i gestions d’ús freqüent.

En aquest cas, amb el nom de ‘La meua carpeta’ s’ha incorporat un servei des del qual es pot veure, imprimir i pagar rebuts municipals; consultar la domiciliació de rebuts; generar volants-certificats padronals i una instància general.

El sistema necessita d’identificació a través d’un certificat digital d’ACCV o DNI electrònic, o bé creant un usuari amb un correu electrònic i una contrasenya. Els certificats digitals es poden aconseguir a l’oficina del PROP de manera immediata.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any