Ontinyent reforma el Xalet de les Boles per a cedir-lo al SAMU

  • La cessió s'allargarà fins que entre en servei l'hospital nou

VilaWeb
26.10.2020 - 18:38
Actualització: 26.10.2020 - 19:38

L’Ajuntament d’Ontinyent cedirà a l’hospital d’Ontinyent l’ús de l’edifici conegut com Xalet de les Boles, adjacent al centre sanitari, per a millorar les condicions del personal del servei del SAMU.

La cessió municipal respon a la petició formulada per la Directora del Servei d’Emergències Sanitàries de la Conselleria de Sanitat, Begonya Arcos, davant l’increment d’activitat del servei a causa de la pandèmia de la covid-19, i es mantindrà fins que entre en servei l’hospital nou.

L’espai, d’uns 150 m², s’està reformant seguint les indicacions del Servei d’Emergències Sanitàries perquè metges, infermers i conductors de la unitat que estiguen de guàrdia tinguen habitacions individuals, una cuina bàsica, una sala de lectura i dos lavabos, unes condicions que tal com ha assegurat Manuel Cuesta, regidor d’Obres, milloraran les actuals de l’hospital i contribuiran a descongestionar-ne l’àrea d’urgències.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem